Solf OCR Kids

03.09.2022 kl. 11.00 – 15.00

ÄNTLIGEN TILLBAKA!
Välkommen med på Solf OCR Kids hinderbanelopp som ordnas vid sportstugan i Solf.

Loppet är för elever i åk 1-6 i Solf, Sundom och Tölby-Vikby skola. Kom och ha roligt tillsammans med elever över kommungränsen. Vem vet, kanske du får nya vänner?

Banan är ca 4 km och fylld med roliga hinder som passar alla åldrar. Det finns både lättare och svårare hinder. Deltagaren har obegränsat med försök att klara hindren. Första starten är kl 11:00. Alla startar med egen startnummer och du väljer själv om du vill ha tidtagning eller inte. Väl i mål får alla en välförtjänt, fin medalj!

Att tävla kostar 10 €. Alla tävlanden som har betalt deltagaravgiften innan start är försäkrade med en olycksfallsförsäkring. Första hjälpen finns på plats.

ANMÄL DIG senast 28.8 (! tiden förlängts!): https://tinyurl.com/2p92ubeb
Begränsat antal platser.

Deltagarna får gärna klä sig i oömma kläder. Kläderna kan bli våta och smutsiga. De som vill bär handskar.

Denna dag är publiken viktig! Föräldrar och syskon är välkomna med, det finns utrymme för publiken vid tävlingsbanan. Vi rekommenderar i mån av möjlighet samåkning eller cykel som färdmedel (begränsat antal parkeringsplatser).

På sportstugans gård finns aktiviteter samt servering av våfflor, grillkorv, kaffe/te/trip och bakverk. Snabblotteri med fina priser!

Vanliga frågor om evenemanget

Frågor? Kontakta Solf HoS styrelsen 040 411 8954 solfhemochskola@gmail.com